LED Moldova caută un Manager de Proiect

About LED

Liechtenstein Development Service (LED) este o fundație de drept privat a Guvernului și a societății civile din Liechtenstein. Mandatat de Guvernul Liechtenstein, LED implementează, coordonează și supraveghează cooperarea bilaterală în domeniul dezvoltării a Liechtensteinului în țările în curs de dezvoltare. În Republica Moldova, LED își propune să contribuie la calitatea educației și formării profesionale prin diversificarea ofertelor educaționale pentru tineri, adaptate pentru dezvoltarea abilităților relevante pentru un venit decent, creșterea bunăstării personale și participarea socială inclusivă. Pentru mai multe informații despre activitatea LED, vizitați site-ul. www.led.md.

LocațieChișinău, Republica Moldova
Cu normă întreagă/parțială:Cu normă întreagă, 40 de ore pe săptămână
Durata:Contract de muncă pe perioadă determinată de un an
Termenul limită de depunere a cererilor:31 iulie 2022
Data de începere:1 septembrie 2022

Rezumatul postului:

În colaborare cu echipa LED Moldova, managerul de proiect asigură gestionarea eficientă și eficace a proiectelor administrate de LED prin susținerea proiectării, planificării și gestionării acestora. Managerul de proiect va gestiona un portofoliu de mai multe proiecte. El/ea va comunica îndeaproape cu organizațiile de implementare pentru obținerea eficientă a rezultatelor, anticiparea și soluționarea problemelor complexe legate de proiect și livrarea de informații. Persoana desemnată aplică și promovează principiile managementului bazat pe rezultate (RBM), ale managementului ciclului de proiect (PCM), precum și normele, regulamentele, politicile și strategiile administrative ale LED.

Sarcini și responsabilități principale:

Căutăm un manager de proiect cu normă întreagă care să îndeplinească următoarele sarcini:

  • Să comunice cu organizațiile partenere selectate pentru a asigura implementarea eficientă a activităților proiectului și obținerea rezultatelor așteptate.

  • Comunicarea cu părțile interesate relevante pentru a asigura punerea în aplicare a proiectelor în conformitate cu prioritățile LED și cu principalele strategii de politică educațională.

  • Examinați rapoartele narative și financiare ale proiectului.

  • Raportați la sediul central al LED cu privire la progresul și dificultățile proiectului.

  • să asiste la evaluările, revizuirile și auditurile de punere în funcțiune a proiectelor.

  • Contribuirea la proiectarea și planificarea noilor faze ale proiectului(lor).

  • Utilizați instrumente de monitorizare pentru a urmări evoluția proiectelor în curs.

  • Furnizarea altor tipuri de sprijin administrativ și logistic, în funcție de necesități.

Educație și experiență profesională:

Căutăm candidați motivați care pot demonstra următoarele:

  • Diplomă universitară în științe sociale, economie, drept, administrație publică sau în alte domenii conexe.

  • Cel puțin 5 ani de experiență profesională în conceperea, gestionarea și implementarea de proiecte și programe și/sau într-o poziție relevantă pentru acest post.

  • Experiența anterioară în domeniul dezvoltării și cooperării sau în activități conexe pentru o organizație donatoare și/sau ONG-uri constituie un avantaj foarte important.

  • Experiența în domeniul educației, în special în domeniul VET sau al politicilor de tineret, constituie un avantaj.

  • Experiența într-un mediu internațional și/sau multicultural constituie un avantaj.

Cunoștințe:

  • Managementul bazat pe rezultate reprezintă un avantaj foarte puternic.

  • Gestionarea ciclului de proiect reprezintă un avantaj foarte important.

  • Cunoașterea managementului, a procedurilor administrative și a cerințelor tehnice ale agențiilor donatoare sau ale ONG-urilor.

Competențe:

  • Gândire analitică și strategică.

  • Abilități puternice de relaționare și organizare.

  • Abilitatea de a lua inițiativa și de a lucra independent.

  • Abilitatea de a prioritiza acțiunile și sarcinile, de a respecta termene limită strânse.

  • Abilități excelente de utilizare a calculatorului, în special a pachetului Microsoft Office.

  • Abilitățile de vizualizare a informațiilor constituie un avantaj.

Limbi:

  • Este necesară cunoașterea fluentă a limbii române și a limbii engleze scrise și vorbite.

  • Cunoașterea limbii ruse ar fi un avantaj.

Cum se aplică

Cererile de angajare trebuie să includă:

  • Curriculum Vitae, cu indicarea experienței relevante.

  • Scrisoare motivațională în limba engleză (maximum două pagini) semnată de candidat, în care să explice îndeplinirea criteriilor de eligibilitate pentru post și motivația.

  • Datele de contact a două persoane de referință.

Dosarul de candidatură se trimite la: o.poverjuc@led.md până la 31 July 2022. Doar candidații preselectați vor fi invitați la testul scris și la interviul de angajare programate pentru săptămâna 8-19 august.

Informații suplimentare

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să o contactați pe Oxana Poverjuc la adresa de e-mail o.poverjuc@led.md.

LED.MD © 2024. All Rights Reserved.

Site web realizat de PRIDE

în sus